Ben jij een doorgewinterde gebruiker van een SDB Groep applicatie en heb je een passie voor kennisdeling en klantenservice? Word jij enthousiast van het vertalen van klantwensen naar waardevolle functies? Dan zijn wij op zoek naar jou!
We vertellen je graag in het kort wat je gaat doen, naar wie wij op zoek zijn en wat wij jou bieden.
Als Product Specialist werk je samen met een team aan onze innovatieve app, Octopus. Deze app fungeert als de verbindende schakel tussen alle pakketten die wij bij SDB Groep aanbieden. Je biedt tweedelijns support aan onze klanten en fungeert als inhoudelijke en systeemtechnische vraagbaak.
Een belangrijk onderdeel van je rol is om samen met de Product Owner (PO) klantwensen te vertalen naar functies die meerwaarde bieden voor een bredere groep app-gebruikers. Je verzamelt feedback uit verschillende kanalen en analyseert deze om de app continu te verbeteren. Je vindt het leuk om je kennis te delen binnen het team, de organisatie en met klanten, bijvoorbeeld via nieuwsbrieven of webinars.
Je werkt nauw samen met de eerstelijns supportafdeling en zorgt ervoor dat zij voortdurend nieuwe en relevante informatie van jou ontvangen. Je werkt nauw samen met het development team om kansen in ontwikkeling te vertalen naar concrete verbeteringen en nieuwe features. Uiteraard blijf je continu op de hoogte van ontwikkelingen binnen de sector.