Voor onze Support afdeling zoeken wij een klantgerichte enthousiaste nieuwe collega die ons team komt versterken. Dit betreft in eerste instantie support op het pakket SDB KIS (Kind-informatiesysteem).
We vertellen je graag in het kort wat je gaat doen, naar wie wij op zoek zijn en wat wij jou bieden.
De Support Specialist staat dagelijks in contact met onze klanten om het gebruik van onze producten te optimaliseren. Als Support Specialist bij SDB Groep ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over onze software. Het beantwoorden van vragen gebeurt zowel schriftelijk als telefonisch. Je probeert onze klanten zo goed mogelijk te helpen bij het gebruik van onze software, zodat dit optimaal aansluit bij hun situatie en organisatie. Hiervoor heb je applicatie beheerders van alle soorten en maten aan de lijn.
Omdat iedere klant anders is ben je altijd op zoek naar de oplossing die het beste past bij de klant. Hiervoor gebruik je je eigen creativiteit en oplossingsvermogen en natuurlijk de kennis en vaardigheden van je teamgenoten. Met het Supportteam vervul je een spilfunctie tussen onze klant en de ontwikkel afdeling. Op de Supportafdeling krijg je de kans veel te leren en brede ervaring op te doen van alle facetten van een software organisatie.
Naast dat je in ieder geval affiniteit hebt met software en de zorgsector en houdt van samenwerken en een informele werksfeer, herken je jezelf in de volgende omschrijving:
Wij bieden je een interessante en uitdagende functie als Support Specialist bij één van de meest innovatieve spelers in de zorg. Een omgeving waarin je met jouw daadkracht bijdraagt aan de beste zorg, in lijn met onze visie. En hierbij bieden wij jou goede performance based arbeidsvoorwaarden tussen de €2.500 – €4.500 op basis van jouw situatie. Daarnaast kom je te werken in een hybride omgeving, met voldoende doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden.