Ben je een klantgerichte, leergierige Support Specialist met goed analytisch vermogen, klaar voor een nieuwe uitdaging? Het SDB Analytics team maakt graag kennis met jou! Samen met jou willen we onze dienstverlening nog beter maken.
We vertellen je graag in het kort wat je gaat doen, naar wie wij op zoek zijn en wat wij jou bieden.
Als Senior Support Specialist bied je samen met je collega’s tweedelijns support voor onze Analytics platform. Je fungeert als inhoudelijke en systeemtechnische vraagbaak voor de applicatiebeheerders en consultants van onze klanten. Je kennis en ervaring gebruik je om klanten de goede oplossing te bieden. En je schakelt de juiste collega’s in voor de ondersteuning bij de oplossing.
Jouw taken verantwoordelijkheden:
Binnen ons supportteam ben jij een belangrijke schakel tussen de klant, onze consultants en de ontwikkelteams. Hierdoor krijg je de kans om veel te leren en brede ervaring op te doen in de dynamische wereld van Analytics en zorgtechnologie.
Wij bieden je een uitdagende rol waarin je écht het verschil kunt maken voor onze klanten in de zorg- en kinderopvangsector, in lijn met onze visie. Daarnaast bieden we:
Ben jij klaar om jouw passie voor Analytics en klantcontact in te zetten in een innovatieve en betekenisvolle omgeving? Solliciteer dan vandaag nog!
Interesse?
Jij bent wie je bent en iedereen is uniek, dat is juist zo mooi. Solliciteer daarom op jouw manier… Dat kan door jouw CV en motivatiebrief te delen, maar bijvoorbeeld ook door een video of elevator pitch te sturen als sollicitatie. Doe het vooral op jouw manier en vul het formulier hieronder in.
Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons People team via 088 – 38 88 300 of HR@SDBGroep.nl.