Voor ons SDB Analytics team zijn we op zoek naar een klantgerichte en enthousiaste collega die ons team komt versterken. Ben je hét aanspreekpunt voor onze klanten en zorg je ervoor dat zij optimaal gebruikmaken van onze SDB Analytics-oplossingen? Dan zoeken wij jou!
We vertellen je graag in het kort wat je gaat doen, naar wie wij op zoek zijn en wat wij jou bieden.
Als Support Specialist ben je dagelijks in contact met onze klanten om hen te ondersteunen bij het gebruik van ons Analytics producten. Je helpt gebruikers met uiteenlopende vragen, zowel schriftelijk als telefonisch, en zorgt ervoor dat onze oplossingen optimaal aansluiten bij hun behoeften.
Je taken bestaan uit:
Binnen ons supportteam ben jij een belangrijke schakel tussen de klant, onze consultants en de ontwikkelteams. Hierdoor krijg je de kans om veel te leren en brede ervaring op te doen in de dynamische wereld van Analytics en zorgtechnologie.
Wij bieden je een uitdagende rol waarin je écht het verschil kunt maken voor onze klanten in de zorg- en kinderopvangsector, in lijn met onze visie. Daarnaast bieden we:
Ben jij klaar om jouw passie voor Analytics en klantcontact in te zetten in een innovatieve en betekenisvolle omgeving? Solliciteer dan vandaag nog!
Interesse?
Jij bent wie je bent en iedereen is uniek, dat is juist zo mooi. Solliciteer daarom op jouw manier… Dat kan door jouw CV en motivatiebrief te delen, maar bijvoorbeeld ook door een video of elevator pitch te sturen als sollicitatie. Doe het vooral op jouw manier en vul het formulier hieronder in.
Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons People team via 088 – 38 88 300 of HR@SDBGroep.nl.