Ga naar de inhoud
Wij staan voor je klaar

SDB Support

Wij begrijpen dat onze software cruciaal is voor jou. We staan dan ook voor de kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid van onze software. Maar dat is niet alles. SDB Support bied je optimale ondersteuning, zodat jij altijd bij ons terecht kunt met jouw vragen rondom jouw SDB software.

Onze supporttelefoonnummers en de links naar onze klantenportalen vind je onderaan deze pagina.

Onze klanten maken naar tevredenheid gebruik van SDB support

24/7 service voor jouw primaire bedrijfsprocessen

SDB Support bied je professionele support met ervaren medewerkers met kennis van jouw SDB software. Onze supportmedewerkers zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar en kunnen je ook helpen via e-mail en het klantenportaal dat je 24/7 kunt raadplegen.

Wij garanderen je 24/7 service voor jouw primaire bedrijfsprocessen. Onze technische specialisten monitoren continu verstoringen en op het noodnummer kun je te allen tijde contact opnemen met een technisch consultant.

Premium support

Wanneer je een Premium Support contract afsluit, ontvang je bovenop onze standaard support extra diensten en services.

  • Vaste supporter die precies de situatie van jouw organisatie kent.
  • Meer inzicht in openstaande vragen en regelmatig overleg en evaluatie over support activiteiten en de SLA, zodat op tijd wordt bijgestuurd.
  • Additionele Premium Support activiteiten op maat geleverd voor jouw organisatie (bijvoorbeeld uitvoeren beheerdersstaken of het verzorgen van softwaretraining).
  • Verzekerd van optimaal gebruik van onze software.

Onze ervaren supporters helpen je graag

Voor al je vragen en technische ondersteuning bij het gebruik van onze oplossingen zitten de supporters van SDB Groep elke werkdag voor je klaar.

Support Salaris & HR
Bel telefoonnummer: 088 – 38 88 388 of stel jouw vraag in het klantenportaal
De openingstijden zijn op ma t/m vr 08:30 – 17:00 uur

Support Planning
Bel telefoonnummer: 088 – 38 88 388 of stel jouw vraag in het klantenportaal
De openingstijden zijn op ma t/m vr 08:30 – 17:00 uur

Support SDB ECD
Bel telefoonnummer 088 – 38 88 388 of stel jouw vraag in het klantenportaal
De openingstijden zijn op ma t/m vr 08:30 – 17:00 uur

Support CARE4 ECD
Bel telefoonnummer 0318 – 500450
De openingstijden zijn op ma t/m vr 09:00 – 17:00 uur

Support SDB Asterisque
Bel telefoonnummer 085 – 02 000 01 of stel jouw vraag in het klantenportaal
De openingstijden zijn op ma t/m vr 08:30 – 17:00 uur

Support Leerplatform
Bel telefoonnummer 088 – 38 88 388 of stel jouw vraag in het klantenportaal
De openingstijden zijn op ma t/m vr 08:30 – 17:00 uur

Support Epass
Bel telefoonnummer 088 – 38 88 388 of stel jouw vraag in het klantenportaal
De openingstijden zijn op ma t/m vr 08:30 – 17:00 uur

Support Analytics / Infent / CPM4Care
Stel je vraag in het klantenportaal of stuur een mail naar supportanalytics@sdbgroep.nl
Voor nood/spoed bel telefoonnummer 088-38 88 388 (optie 9)
De openingstijden zijn op ma t/m vr 08:30 – 17:00 uur

Support KindPlanner
Bel telefoonnummer 071 – 304 0044 of stel jouw vraag in het klantenportaal
De openingstijden zijn op ma t/m vr 09:00 – 16:30 uur

Support Quebble
Bel telefoonnummer 079 – 343 6347 of stel jouw vraag in het klantenportaal
De openingstijden zijn op ma t/m vr 09:00 – 16:30 uur

Wil je onze medewerkers een document sturen? Maak dan gebruik van onze beveiligde omgeving via: www.cryptshare.sdbgroep.nl.