Je doet er alles aan om samen met jouw patiënten en cliënten te werken aan herstel, zodat ze weer grip krijgen op de toekomst. Doordat het vaak gaat om complexe problematiek binnen kwetsbare doelgroepen, vergt dit veel aandacht en energie. Energie die je niet wilt steken in complexe administratie.
Het SDB EPD | GGZ, ons Elektronisch Patiënten Dossier, biedt één centrale plek waar je alle processen rond de patiënt kan volgen, regelen en vastleggen op een eenvoudige en intuïtieve manier. Dit geeft de zorgmedewerker meer tijd voor een persoonlijke benadering.
Boek een inspiratiesessieJij bent in de zorg gaan werken om mensen te ondersteunen bij hun weg naar herstel. Wij ondersteunen je daarbij graag met onze technologie. We maken makkelijke en slimme oplossingen die jouw medewerkers helpen bij het organiseren van het werk en snel inzicht geven in belangrijke informatie. De software ondersteunt daarbij de samenwerking met de patiënt en haar naasten maximaal. We gebruiken hierbij technologie die je kent van bijvoorbeeld je eigen telefoon. Zo helpen wij zorgprofessionals zoals jij meer ruimte te maken voor échte zorg.
Welke afspraken heb je en met wie? Wat is er de afgelopen tijd met mijn patiënt of cliënt gebeurd? Dat wil elke zorgprofessional weten zodra hij/zij het Elektronisch Patiënten Dossier opent. Dankzij slimme dashboards, heb je in EPD | GGZ direct een overzicht van de informatie die voor jou op dat moment belangrijk is. Zorginhoudelijke informatie, maar ook handige werkproces-ondersteuning, waardoor je ook direct aan de slag kunt in het Elektronisch Patiënten Dossier.
Samen met je collega’s én de patiënt of cliënt werken aan het multidisciplinair zorgplan werkt eenvoudig en efficiënt. Dankzij registratie aan de bron, hoeft informatie maar één keer te worden vastgelegd en is het vervolgens altijd en overal beschikbaar.
In de spreekkamer, aan de telefoon of online: jouw zorgprofessionals werken vaak en via diverse kanalen samen met de patiënt of cliënt. Het patiëntenportaal ondersteunt deze samenwerking optimaal en faciliteert regie over het eigen herstel.
De patiënt kan via het portaal eenvoudig contact opnemen via de chat en videobellen, maar ook berichten en bestanden uitwisselen. Hij of zij heeft daarbij real-time inzage in het eigen dossier, kan afspraken inzien en wijzigen én schrijft mee aan het eigen behandelplan.
Ook benieuwd naar het patiëntenportaal? Vraag snel meer informatie aan!
Vraag meer informatie aanBen je als ambulant zorgverlener veel op pad en baal je ook zo van die administratieve activiteiten aan het eind van de dag? Met de handige app helpen wij je snel inzicht te krijgen in je afspraken van vandaag. Vanuit een afspraak navigeer je direct naar het juiste adres en aan het eind van de afspraak spreek je eenvoudig de rapportage in en registreer je de vervolgafspraak die je zojuist met de patiënt gemaakt hebt.
Op deze manier wordt (ambulant) werken gemakkelijker, hoef je aan het eind van de dag niet meer al je rapportages te schrijven én ben je minder tijd kwijt aan administratieve handelingen.
Boek een inspiratiesessie EPDMisschien herken je het zelf ook wel: er worden grote hoeveelheden data in jullie systemen vastgelegd waar nauwelijks iets mee gedaan wordt. Wij helpen je door data uit onze eigen systemen te hergebruiken om het werk als zorgprofessional te vergemakkelijken of kwalitatief te ondersteunen. Het resultaat hiervan noemen we de digitale assistent.
De digitale assistent kan je helpen beslissingen te nemen over doelen die je wilt stellen of advies geven over e-health interventies die je mogelijk kunt inzetten. Het leest en analyseert hiervoor grote hoeveelheden data en geeft op basis van slimme algoritmes aanbevelingen.
Ik wil meer wetenJe wilt als organisatie of manager van een afdeling graag sturen op basis van de juiste inzichten. Business Intelligence binnen het EPD | GGZ bevat geïntegreerde weergaven van alle (stuur)informatie die voor jouw rol van belang is. Het geeft een zorginstelling de mogelijkheid om data in verschillende vooraf gedefinieerde dashboards aangeboden te krijgen op verschillende organisatieniveaus. Zo nemen we veel werk uit handen en geven de handvatten voor stuurinformatie op verschillende statistieken zoals omzet, tijd en efficiëntie.
Met metingen kun je de cliënt nauwkeurig monitoren op alle gewenste facetten.
Geeft je een helder overzicht van het hele zorgproces van de cliënt en zijn behandeling.
Makkelijk declareren, factureren en crediteren. SDB EPD ondersteunt alle gangbare financieringsvormen in de zorg.
Een handige toolbox waarmee je zelf documenten binnen het zorgproces kunt samenstellen.
De Alles-in-1 app voor de zorgmedewerker waarin alle processen rondom de patiënt samenkomen.
Eigen regie en participatie van de cliënt en de mantelzorger.
Spraakgestuurd rapporteren en navigeren zorgt voor een nog efficiëntere registratie.
De SDB EPD Agenda is het centrale punt rondom plannen, rapporteren en registreren.
De ROM vragenlijsten zijn in het Electronisch Patiënten Dossier geïntegreerd en voldoen aan de eisen van de zorgverzekeraar.
Geeft een overzicht over de rapportages van alle disciplines die deelnemen aan het zorgproces van de cliënt.
Bij ons is het altijd safety-first. We voldoen dan ook aan alle security eisen in de gezondheidszorg, zoals NEN7510 en ISO27001.
Door gebruik te maken van onze Connect-service, kunnen systemen met elkaar communiceren en aan elkaar gekoppeld worden, intern en extern.
Je bent altijd ‘in control’ doordat dashboards je in één overzicht laten zien waarvoor aandacht vereist is.
SDB EPD is ontwikkeld samen met de gebruiker en met gebruikersgemak als primair doel.
Wij vinden het belangrijk om je op de hoogte te houden van onze nieuwe functionaliteiten én om jou tips- en trics mee te geven waardoor je de software nog beter voor je kunt laten werken.
Regelmatig verzorgen wij daarom trainingen en webinars rondom SDB EPD. Deze vind je terug in onze kalender. Daarnaast verzorgen onze consultants op verzoek ook in-house trainingen. Neem daarvoor contact met ons op!
Jouw idealen voorop!
Wij vinden het belangrijk om jou als klant de aandacht te geven die je verdient. Daarin zijn wij benaderbaar, flexibel en betrekken wij je graag in de ontwikkeling van onze producten. De kennis ligt immers bij jou!
SDB Groep zorgt voor de beste implementatie waarbij jouw processen en inrichting door ervaren projectleiders en consultants optimaal in de applicatie worden geborgd. Onze ervaren medewerkers komen zelf uit de zorg komen en wij komen bij veel klanten dezelfde uitdagingen tegen. Daardoor kunnen wij jou helpen het maximale uit jouw Electronisch Patiënten Dossier te halen: maximaal voorzien in informatiebehoefte tegen een minimale registratielast.
SDB Groep ontwikkelt software samen met haar klanten. Middels het platform Uservoice heeft iedere klant een stem in het ontwikkelporces. Daarnaast organiseren wij zogeheten Advisory Boards waarin onze klanten deelnemen aan de ontwikkeling van specifieke functionaliteiten. In het Innovation board brengen wij bestuurders bij elkaar om te kijken naar de toekomst van de zorg. Waar moeten we op langere termijn naartoe?
Wanneer je gebruik maakt van onze software bouw je goede contacten op met onze supportmedewerkers, consultants en relatiebeheerders. Zij werken binnen SDB Groep nauw samen om te zorgen dat jij optimale ondersteuning krijgt.
Er wordt steeds meer samengewerkt rondom de zorg voor patiënten, daardoor is het essentieel dat systemen goed in staat zijn om data met elkaar uit te wisselen. Dat geldt voor zowel interne systemen als externe sectorale- en patiëntsystemen. Door gebruik te maken van onze Connect Service. Door gebruik te maken van onze Connect Service, communiceren en koppelen interne en externe systemen met elkaar. Wij zorgen ervoor dat je optimaal profiteert van een fundamenteel open ecosysteem waarmee interoperabiliteit vergemakkelijkt.
Wij zorgen er voor dat je optimaal kunt profiteren van een fundamenteel open ecosysteem waarmee interoperabiliteit vergemakkelijkt wordt.