Alles dat je als zorgmedewerker dagelijks nodig hebt vind je terug in de SDB Octopus app, waaronder de cliëntgegevens, planning en HR gerelateerde zaken. Dit alles simpel en eenvoudig om het de zorgmedewerker makkelijker te maken en tijd te besparen. Hierdoor hebben zorgmedewerkers meer tijd voor waar het echt om draait: het leveren van kwalitatief goede zorg.
SDB Octopus brengt al de relevante informatie die de zorgmedewerker in zijn/haar dagelijkse werk nodig heeft bij elkaar in één gemakkelijke app: dé app voor de zorgmedewerker. Het is je persoonlijke assistent die weet wie je bent, waar je bent en wat je moet doen op dat moment. Het helpt je op een slimme en innovatieve manier om snel en gemakkelijk je taken uit te voeren en zorgt ervoor dat je altijd de juiste en actuele gegevens in een handomdraai tot je beschikking hebt.
Maak gebruik van je vingerafdruk of gezichtsherkenning om de app makkelijk en snel te kunnen ontgrendelen. De app is volledig ontworpen voor de zorgmedewerker, met een intuïtieve en simpele user interface. SDB Octopus app-gebruikers kunnen binnen no-time lezen en schrijven met de app en willen niets anders meer.
Ik wil alles over SDB Octopus wetenDé app voor de zorgmedewerker helpt je op een eenvoudige manier! Vraag hem bijvoorbeeld waar je morgen naartoe moet. Laat de app je helpen met navigeren, de meest recente informatie over een cliënt voorlezen of spreek het bezoekverslag in. Kortom SDB Octopus is jouw persoonlijke assistent die jouw werk leuker maakt.
Vertel mij meerMet je eigen ogen zien hoe SDB Octopus de administratieve lasten van jouw zorgmedewerkers verminderd, waardoor er meer tijd is voor het geen waar het écht om draait: zorgverlening?
Regelmatig hebben we webinars waarbij we laten zien hoe de app voor jouw organisatie het verschil kan maken. Hou onze evenementenpagina in de gaten voor de volgende webinar.
Ga naar onze agenda
Klanten
“We willen het werk van onze medewerkers goed faciliteren en de SDB Octopus app helpt daarbij.”
“Gebruiksvriendelijk en tijdbesparend, tevens een top service!”
“De SDB Octopus app komt de kwaliteit van de zorg ten goede.”
Snel weten waar je volgende cliënt woont? Een meting vastleggen of gewoon het dossier openen van je volgende cliënt, SDB Octopus staat voor je klaar!
Diensten, cliëntafspraken, routes, en eigen privé agenda op 1 plek. Daarnaast kan je eenvoudig inschrijven op open diensten of je beschikbaarheid opgeven.
Eenvoudig verlof aanvragen, een declaratie indienen en je gewerkte uren en salaris bekijken. Ontvang een push notificatie wanneer je salarisstrook klaar staat!
Bespaar tijd en voorkom fouten door je verslaglegging gewoonweg in te spreken. ‘S ochtends alvast inlezen? Laat de app gewoon de door jouw collega gemaakte rapportages voorlezen.
Veilige en directe communicatie met je collega’s rondom de planning of je cliënten. Deze functionaliteit komt later dit jaar.
De app is beschikbaar voor zowel iOS als Android en maakt volledig gebruik van de nieuwste technologieën die jouw apparaat ondersteunt.
Wij vinden het belangrijk om je op de hoogte te houden van onze nieuwe functionaliteiten én om jou tips- en trics mee te geven waardoor je de software nog beter voor je kunt laten werken.
Regelmatig verzorgen wij daarom trainingen en webinars rondom SDB Octopus. Deze vind je terug in onze kalender. Daarnaast verzorgen onze consultants op verzoek ook in-house trainingen. Neem daarvoor contact met ons op!
Jouw idealen voorop!
Wij vinden het belangrijk om jou als klant de aandacht te geven die je verdient. Daarin zijn wij benaderbaar, flexibel en betrekken wij je graag in de ontwikkeling van onze producten. De kennis ligt immers bij jou!
SDB Groep zorgt voor de beste implementatie waarbij jouw processen en inrichting door ervaren projectleiders en consultants optimaal in de applicatie worden geborgd. Onze ervaren medewerkers komen zelf uit de zorg komen en wij komen bij veel klanten dezelfde uitdagingen tegen. Daardoor kunnen wij jou helpen het maximale uit jouw SDB Octopus te halen: maximaal voorzien in informatiebehoefte tegen een minimale registratielast.
SDB Groep ontwikkelt software samen met haar klanten. Middels het platform Uservoice heeft iedere klant een stem in het ontwikkelporces. Daarnaast organiseren wij zogeheten Advisory Boards waarin onze klanten deelnemen aan de ontwikkeling van specifieke functionaliteiten. In het Innovation board brengen wij bestuurders bij elkaar om te kijken naar de toekomst van de zorg. Waar moeten we op langere termijn naartoe?
Wanneer je gebruik maakt van onze software bouw je goede contacten op met onze supportmedewerkers, consultants en relatiebeheerders. Zij werken binnen SDB nauw samen om te zorgen dat jij optimale ondersteuning krijgt.
Binnen deze suite zijn de processen geoptimaliseerd en zijn SSO en eenmalige vastlegging van toepassing. Als kers op de taart zijn voor de zorgmedewerker alle registraties op deze onderwerpen voorzien in dé app voor de Zorgmedewerker: SDB Octopus.