Het slimme planningssysteem en ouderportaal van SDB Groep maakt kinderopvang eenvoudiger voor ouders. Ouders hebben met een account toegang tot het ouderportaal, waar ze contracten, facturen, jaaropgaven en meer kunnen bekijken en beheren. Daarnaast kunnen ze afwezigheid, extra dagen en ruildagen eenvoudig aanvragen en updates en nieuwe foto’s en berichten ontvangen via pushberichten.
Boek een inspiratiesessieSDB Groep gelooft in samenwerking tussen ouders, school en opvang voor een optimale opvang van kinderen. Het ouderportaal en de OuderApp bieden ouders een eenvoudige manier om betrokken te blijven bij de opvang van hun kind, inclusief inzicht in het dagschriftje en het dagsritme. Hierdoor krijgen ouders het gevoel dat ze echt betrokken zijn bij de opvang van hun kind.
Met de OuderApp blijven ouders altijd op de hoogte van de opvang van hun kind. Het is eenvoudiger dan ooit om informatie te raadplegen en te beheren, en dankzij pushberichten blijven ze op de hoogte van belangrijke updates. Bovendien kunnen we de OuderApp geheel naar uw eigen huisstijl aanpassen, zodat deze eenvoudig aansluit bij uw wensen en eisen.
Ouders actief betrekken bij de opvang van hun kind levert niet alleen meer betrokkenheid, maar ook een hogere klanttevredenheid op. En dát is precies wat je als kinderopvangorganisatie nodig hebt om ook in de toekomst groei te kunnen blijven doormaken.
Vertel mij meerOuders
“Zo leuk om te zien wat er allemaal gebeurt gedurende de dag!”
“We kunnen goed inspelen op de inzet van personeel. Dit betekent minder uitzendkrachten.”
Jouw idealen voorop!
Wij vinden het belangrijk om jou als klant de aandacht te geven die je verdient. Daarin zijn wij benaderbaar, flexibel en betrekken wij je graag in de ontwikkeling van onze producten. De kennis ligt immers bij jou!
SDB Groep zorgt voor de beste implementatie waarbij jouw processen en inrichting door ervaren projectleiders en consultants optimaal in de applicatie worden geborgd. Onze ervaren medewerkers komen zelf uit de zorg komen en wij komen bij veel klanten dezelfde uitdagingen tegen. Daardoor kunnen wij jou helpen het maximale uit jouw Oudercommunicatie te halen, zodat je alles haalt uit de kracht van verbondenheid.
SDB Groep ontwikkelt software samen met haar klanten. Middels het platform Uservoice heeft iedere klant een stem in het ontwikkelporces. Daarnaast organiseren wij zogeheten Advisory Boards waarin onze klanten deelnemen aan de ontwikkeling van specifieke functionaliteiten. In het Innovation board brengen wij bestuurders bij elkaar om te kijken naar de toekomst van de zorg. Waar moeten we op langere termijn naartoe?
Wanneer je gebruik maakt van onze software bouw je goede contacten op met onze supportmedewerkers, consultants en relatiebeheerders. Zij werken binnen SDB nauw samen om te zorgen dat jij optimale ondersteuning krijgt.
De SDB Oudercommunicatie heeft een unieke integratie met SDB KIS, Roosterplanning, en HR / Salaris. Binnen deze suite zijn de processen geoptimaliseerd. Als kers op de taart zijn voor de medewerkers alle registraties op deze onderwerpen voorzien in Dé app voor de medewerker: SDB Octopus.