Het is belangrijker dan ooit om medewerkers zelf hun werk/privé balans te laten bewaken. Uit een proef bij één van onze klanten blijkt dat pm’ers 4 tot 7 uur per week extra willen werken en daarbij ook flexibel blijken te zijn. Hoog tijd dus voor een handige App voor de pedagogisch medewerker waarmee zij meer regie hebben over hun rooster!
Alles wat je als medewerker in de kinderopvang dagelijks nodig hebt vind je terug in de SDB Octopus app, waaronder planning en HR gerelateerde zaken. Zelfs de loonstroken zijn dankzij de integratie met SDB HR-salaris in de App te vinden. Dit alles simpel en eenvoudig om het de pedagogisch professional makkelijker te maken en tijd te besparen.
Maak gebruik van je vingerafdruk of gezichtsherkenning om de app makkelijk en snel te kunnen ontgrendelen, de app is volledig ontworpen voor de pedagogisch medewerker, met een intuïtieve en simpele user interface. Gebruikers van dé app voor de pedagogisch medewerker kunnen binnen no-time lezen en schrijven met de app en willen niets anders meer.
Ik wil alles over SDB Octopus wetenMet je eigen ogen zien hoe SDB Octopus de administratieve lasten van jouw pedagogisch medewerkers verminderd, waardoor er meer tijd is voor het geen waar het écht om draait: optimale aandacht voor het kind.
Schrijf je in voor één van onze webinars of neem direct contact met ons op!
Ga naar onze kalenderSnel weten hoe jouw planning er uit ziet? Met SDB Octopus kun je waar je ook bent jouw planning inzien!
Je rooster en eigen privé agenda op 1 plek. Daarnaast kan je eenvoudig inschrijven op open diensten of je beschikbaarheid opgeven.
Eenvoudig verlof aanvragen of een declaratie indienen, je gewerkte uren en salaris bekijken. Ontvang een push notificatie wanneer je salarisstrook klaar staat!
Eenvoudig verlof aanvragen of een declaratie indienen, je gewerkte uren en salaris bekijken. Ontvang een push notificatie wanneer je salarisstrook klaar staat!
Veilige en directe communicatie met je collega’s rondom de planning of de kinderen. Deze functionaliteit komt later dit jaar.
De app is beschikbaar voor zowel iOS als Android en maakt volledig gebruik van de nieuwste technologieën die jouw apparaat ondersteunt.
Jouw idealen voorop!
Wij vinden het belangrijk om jou als klant de aandacht te geven die je verdient. Daarin zijn wij benaderbaar, flexibel en betrekken wij je graag in de ontwikkeling van onze producten. De kennis ligt immers bij jou!
SDB Groep zorgt voor de beste implementatie waarbij jouw processen en inrichting door ervaren projectleiders en consultants optimaal in de applicatie worden geborgd. Onze ervaren medewerkers komen zelf uit de zorg komen en wij komen bij veel klanten dezelfde uitdagingen tegen. Daardoor kunnen wij jou helpen het maximale uit jouw SDB Octopus te halen: maximaal voorzien in informatiebehoefte tegen een minimale registratielast.
SDB Groep ontwikkelt software samen met haar klanten. Middels het platform Uservoice heeft iedere klant een stem in het ontwikkelporces. Daarnaast organiseren wij zogeheten Advisory Boards waarin onze klanten deelnemen aan de ontwikkeling van specifieke functionaliteiten. In het Innovation board brengen wij bestuurders bij elkaar om te kijken naar de toekomst van de zorg. Waar moeten we op langere termijn naartoe?
Wanneer je gebruik maakt van onze software bouw je goede contacten op met onze supportmedewerkers, consultants en relatiebeheerders. Zij werken binnen SDB nauw samen om te zorgen dat jij optimale ondersteuning krijgt.
SDB Octopus heeft een unieke integratie met SDB KIS, Oudercommunicatie en Roosterplanningen. Binnen deze suite zijn de processen geoptimaliseerd. Hierbij is de kers op de taart voor de medewerkers alle registraties op deze onderwerpen voorzien in Dé app voor de medewerker: SDB Octopus.