Jouw medewerkers hebben meer tijd voor de beste kinderopvang dankzij verminderde administratieve lasten. Dát is waar onze HR / Salaris software voor staat. Met SDB HR / Salaris kunnen jouw medewerkers persoonlijke HR-zaken regelen waar en wanneer ze willen, terwijl jij het HR proces gemakkelijk en snel kunt inrichten op basis van standaard processen in de kinderopvangsector.
Boek een inspiratiesessie HR / SalarisSDB HR / Salaris software voor kinderopvang vermindert de administratieve last voor HR professionals, leidinggevenden én pedagogisch medewerkers. Hierdoor kan je je als medewerker richten op de beste zorg voor de kinderen en als HR professional en leidinggevende op het werkgeluk van pedagogisch medewerkers.
SDB HR / Salaris biedt leidinggevenden en HR professionals één centrale plek waar zij alle processen rond de pm’ers kunnen volgen, regelen en vastleggen op een eenvoudige en intuïtieve manier. Specifieke wet & regelgeving hebben we in de software ingebouwd zodat het jou optimaal ondersteunt en administratieve lasten minimaliseert.
SDB Octopus is de digitale assistent voor de pm’er. Geen aparte apps meer voor de declaratie’s, verlof of het inzien van het rooster. Dit alles wordt ontsloten via 1 app: de SDB Octopus app.
Ik wil alles over SDB Octopus wetenMet HR Werving & selectie ondersteunen we jou tijdens het hele proces: van het opstellen van vacatures, het registreren en volgen van kandidaten tijdens het selectieproces, het doorlopen van de flexibel in te richten sollicitatiestappen tot en met het instroomproces.
Na het succesvol afronden van het instroomproces kun je nieuwe medewerkers op een fijne wijze betrekken bij de organisatie dankzij pre- en onboardingsactiviteiten.
Boek een inspiratiesessieSDB HR / Salaris bied jou als onbeperkte mogelijkheden voor koppelingen en data uitwisseling. SDB HR is ontwikkeld volgens een Open Systeem gedachte en geeft onder meer de mogelijkheid tot gegevensuitwisseling naar de ICT beheersystemen. Deze systemen bepalen op basis van het dienstverband tot welke applicaties een medewerker toegang krijgt.
Boek een inspiratiesessieKlanten
“Door de vele mogelijkheden van hun toepassingen, samen met hun vakkennis en flexibiliteit, was de keuze voor SDB Groep snel gemaakt.”
“De softwareoplossingen die we bij SKR (Stichting Kinderopvang Ridderkerk) gebruiken, werken heel goed met elkaar. Daardoor heb je altijd alle informatie bij de hand.”
“Met de keuze voor SDB HR en SDB Salaris maken we een kwaliteitsslag. Op korte termijn zal administratieve lastenverlichting voelbaar zijn, is de foutgevoeligheid in het systeem bijna nihil en zal er meer verantwoordelijkheid zijn voor de individuele medewerker.”
De Alles-in-1 app voor de pm’er, waarbij Rooster en HR samenkomen.
Gedurende alle werkzaamheden ondersteunt SDB HR / Salaris je met behulp van dashboards en signaleringen in het maken van de juiste keuzes waardoor het dossier altijd actueel blijft.
Jouw volledige proces van het opstellen van vacatures, het registreren en volgen van kandidaten, het doorlopen van het selectieproces én de instroom van nieuwe medewerkers wordt volledig ondersteund.
Flexibel in te richten templates helpen je in samenspel met Werving & Selectie en Digitaal ondertekenen voor een tijdige, snelle en volledige registratie voor de eerste werkdag.
Geen onnodige kosten en vertraging: onderteken HR gerelateerde documenten digitaal.
Het pre- en onboardingsproces zorgt er voor dat jouw nieuwe medewerkers hun inwerkperiode ervaren als een warm bad.
Door op een eenvoudige manier HR en Salaris velden te selecteren bouw je real-time rapportages.
We verlagen jouw administratieve lasten doordat je verzuim slechts één maal hoeft vast te leggen. Uiteraard is de koppeling met de arbodienst en het rooster real-time geregeld.
Met het inzetten van de SIVI Verzuim koppeling hoef je verzuim niet langer handmatig in te voeren in ARBO systemen.
Alle zorggerelateerde CAO-afspraken en wet- en regelgeving zijn gegarandeerd en up-to-date ingebouwd in HR / Salaris.
Jouw HR / Salaris software koppelen aan andere systemen waarbij up-to-date medewerkersgegevens nodig zijn? Een fluitje van een cent dankzij het open systeem.
Jouw idealen voorop!
Wij vinden het belangrijk om jou als klant de aandacht te geven die je verdient. Daarin zijn wij benaderbaar, flexibel en betrekken wij je graag in de ontwikkeling van onze producten. De kennis ligt immers bij jou!
SDB Groep zorgt voor de beste implementatie waarbij jouw processen en inrichting door ervaren projectleiders en consultants optimaal in de applicatie worden geborgd. Onze ervaren medewerkers komen zelf uit de zorg komen en wij komen bij veel klanten dezelfde uitdagingen tegen. Daardoor kunnen wij jou helpen het maximale uit jouw HR / Salaris te halen: maximaal voorzien in informatiebehoefte tegen een minimale registratielast.
SDB Groep ontwikkelt software samen met haar klanten. Middels het platform Uservoice heeft iedere klant een stem in het ontwikkelporces. Daarnaast organiseren wij zogeheten Advisory Boards waarin onze klanten deelnemen aan de ontwikkeling van specifieke functionaliteiten. In het Innovation board brengen wij bestuurders bij elkaar om te kijken naar de toekomst van de kinderopvang. Waar moeten we op langere termijn naartoe?
Wanneer je gebruik maakt van onze software bouw je goede contacten op met onze supportmedewerkers, consultants en relatiebeheerders. Zij werken binnen SDB Groep nauw samen om te zorgen dat jij optimale ondersteuning krijgt.